»Da bi privabili čim več mladih na pedagoške študijske programe, je treba delati predvsem na promociji učiteljskega poklica in hkrati tudi na izboljšanju položaja učitelja v naši družbi.«
»Ko pripravljam nadomeščanja, je že zdaj vsak dan treba najti 35 ljudi, kaj bo šele, ko se bodo razširili virusi. Stanje je tako, da bo imel oddelek dve uri pouka, nato pa tri ure ne bo nikogar, ki bi šel v razred, ker ni ljudi. Učenci bodo razpuščeni.«
»Slovenski učitelji na vseh ravneh izobraževanja plačani slabše kot kolegi v državah OECD-ja, zaradi česar se postavi pod vprašaj privlačnost učiteljskega poklica.«
»Vrsto let smo opozarjali, da se vsak, ki je šel skozi izobraževalni sistem ali ima svojega otroka v šoli, danes počuti, da je strokovnjak na pedagoškem področju.«
»O, to pa ja. Za ocene se zelo borijo, pa pravzaprav ne za visoke ocene, borijo se za petke. Ker nič manj kot pet, nič manj kot 100 odstotkov ni več dobro, kar je po mojem mnenju strašno skrb vzbujajoče, saj ta tekmovalnost ustvarja nesrečne otroke, ustvarja občutek, skorajda večne neuspešnosti.«